سوالات متداول

مسائل خرید

آیا به سراسر ایران ارسال دارید؟

ژپتوتویز به تمام نقاط ایران قابلیت ارسال دارد و هر کجا باشید ما برای شما اسباب بازی ارسال خواهیم کرد .

چگونه می توانم درخواست بازپرداخت بدهم؟

در صورتی که محصول مورد نظر اشتباهی و متناسب با درخواست شما ارسال نشده باشد و یا محصول ارسالی داری نقص باشد از طریق ارتباط با کارشناسان فروش محصول برای شما جایگزین و یا در صورت عدم درخواست جایگزینی مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد .

آیا شما کد تخفیف هدیه را ارائه می دهید؟

در بازه های زمانی مختلف و در مناسبت های مختلف کد تخفیف ارائه خواهد شد و شما با همراهی ما در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از این شانس برخوردار خواهید بود  که به محض ارائه کد تخفیف از آن بهره مند شوید .

چگونه می توانم کد تخفیف را استفاده کنم؟

در صفحه پرداخت صورتحساب با وارد کردن کد تخفیف مبلغ معینی از اصل صورتحساب کسر و کد تخفیف اعمال خواهد شد .

سوالات مختلف

آیا اجازه پیش سفارش میدهید ؟

در صورتی که خرید شما به صورت عمده باشد میتوانید با تماس با بخش فروش از این امکان برخودار شوید .

آیا برای کاربران ثبت نام شده مزایایی وجود دارد؟

کاربران ثبت نام شده از این امکان برخوردار خواهد بود تا در خرید های بعدی از تخفیف ویژه بخوردار شوند .

من میتوانم به عنوان بازاریاب با شما همکاری کنم ؟

تمام دوستانی که علاقه مند به کسب درآمد هستند میتوانند با تماس با ما و دریافت کد بازاریابی به صورت مستقل و در زمان آزاد خود بازاریابی کرده و کسب درآمد کنند .

چه روشهای پرداختی وجود دارد؟

پرداخت به صورت آنلاین و یا پرداخت مستقیم به حساب شرکت .

آیا شما به صورت تلفنی هم ثبت سفارش میکنید؟

در صورتی که دسترسی به اینترنت ندارید و یا امکان کار با اینترنت برای شما مقدور نمیباشد میتوانید با تماس با بخش فروش ثبت سفارش کرده و محصول را درب منزل دریافت کنید .

آیا بسته بندی به صورت هدیه ارائه می دهید؟

در صورتی که شما قصد ارسال بسته برای دیگران را دارید ما با ثبت درخواست ما به صورت ویژه برای شما بسته بندی کرده و به مقصد مورد نظر ارسال خواهیم کرد .